poniedziałek, 24 listopada 2014

Prolog


   Twoje życie  jest piękne. Doceniasz każdą, pojedynczą chwilę. Upajasz się nimi, ciesząc się z tego, co posiadasz. Nie myślisz o przeszkodach, ponieważ jesteś za szczęśliwy, ale wtedy wszystko się zmienia...
   Obietnice przestają mieć jakiekolwiek znaczenie. Upadasz. 
   Starasz się ratować pozostałości Twojej radości. Nie potrafisz się podnieść.
   Zdajesz sobie sprawę, że opuścili Cię najważniejsi ludzie. Ostatni raz próbujesz.
  Stoisz samotnie na lotnisku, trzymając rękę uniesioną w górę, choć dobrze wiesz, że już dawno powinieneś ją opuścić, bo przeszłość na zawsze odeszła. Poddajesz się.

    Wtedy dociera do Ciebie najgorsza prawda, której nie potrafiłeś przyswoić od bardzo dawna, tłumacząc sobie, że przysięga znaczy wszystko. 

– Obiecałeś, że nigdy nie odejdziesz. Gdzie teraz jesteś?











od autorki: Proszę każdego, kto przeczyta prolog o komentarz, ponieważ orientacyjnie chciałabym znać ilość osób zainteresowanych historią
Chloe i Dylana :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo tajemniczy ten prolog! Jestem strasznie ciekawy o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog! Czekam na pierwszy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga Kamillo,
    bardzo sie ciesze, że ruszasz z nowym blogiem. Nawet sobie nie wyobrażasz jaka jestem z Ciebie dumna! Czekam z niecierpliwością na dzień, w którym będę mogła chwycić książkę w empiku do ręki i krzyknąć "to moja przyjaciółka, czaicie?! ZNAM JĄ!!!". Jest mi bardzo miło, że dostaje od Ciebie przedpremierowe fragmenty, że dzielisz sie ze mną, pytasz o zdanie. Dużo to dla mnie znaczy. Nigdy sie nie poddawaj i DO YOUR THING. Kocham Cię :* <3
    ~@danceforpezz

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mi się podoba, choć praktycznie niczego się nie dowiedziałam. Ale właśnie o to chodzi.
    Piękny szablon, dobrze napisany prolog. Będę czytać, obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamiluś świetne :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle sie zapowiada xx

    OdpowiedzUsuń